.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تاکید احمدی نژاد بر آماده سازی آزادراه تهران-شمال

وزیر دادگستری در نامه ای به رئیس کل دادگستری مازندران تصریح کرد: رئیس جمهور تاکید کرده که یک باند آزاد راه تهران شمال تا سال 90 بهره برداری شود.

سیدمرتضی بختیاری وزیر دادگستری در نامه ای به رئیس کل دادگستری استان با اشاره به تاکیدات رئیس جمهور مبنی بر رفع موانع و فعال شدن پروژه آزادراه تهران- شمال گفته است: بنا به دستور دکتر احمدی نژاد کارگروه تخصصی با ریاست وزیرراه وترابری تشکیل گردیده وموانع پیشرفت این پروژه شناسایی و راه های رفع آنها شخص شد.

در این نامه که رونوشت آن به دفتر استاندار مازندران نیز ارسال شد آمده است: در این کارگروه مقرر شد تا دستگاه قضایی نسبت به ادعاهای اشخاص حقیقی یا حقوقی تدبیری اتخاذ کند تا از قرارهایی که موجب توقف پروژه بزرگ ملی می شود استفاده ننکند و درهر مورد که دادگاه ادعاهای مطروحه را وارد تشخیص و حکم مقتضی صادر نماید دستگاه اجرایی متعهد گردد دراسرع وقت بر اساس رای قطعی صادره نسبت به پرداخت حقوق ذینفع اقدام کند.

وزیر داگستری درپایان نامه خود آورده است: ریاست محترم جمهور مقرر فرمودند که یک باند پروژه تا هفته دولت در سال ۱۳۹۰ مورد بهره برداری قرار گیرد و این مستلزم همکاری همه بخش ها است./مهر


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.401 seconds.